Opgericht in 1999 en daarmee was Partyshots.nl één van de eerste feestfotografie bedrijven in Nederland. Wat later heeft geresulteerd in een ware hype begon als een niche waarbij kwaliteit en spontaniteit hoog in het vaandel stonden. Kleurrijk verlichte clubs zorgen voor een visueel spektakel en het enthousiast publiek zorgt voor onuitwisbare indrukken van de vroege uurtjes.

Partyshots groeide waarbij ik vanaf 2001 als fotograaf, verslaggever en redacteur mijn aanvulling gaf. Naast clubs werden ook festivals en parades bezocht. Naast de poseer- en overzichtfoto’s is met name de “up-close and intrusive” stijl als eigen invulling naar voren gekomen als een persoonlijke handtekening. Partyshots is ondertussen gestopt maar de herinneringen zijn opgeslagen in het grootste feestfoto archief van de jaren ’00.